onsdag 16 maj 2012

Bytte ut kvällens zumba mot en skål egen poppade popcorn. Bra där. Hade saker jag behövde få gjort här hemma så fick lov att avboka. Hinner göra typ ingenting på dagarna. Myran är hopplös! Hon är världens gladaste, roligaste och nöjdaste tjej, OM jag sitter på mattan i vardagsrummet. Då behöver hon inte ens leka där utan kan gå till något annat rum. Men så fort jag reser mig upp och börjar göra något så blir hon jätte ledsen och ska bara upp i famnen. Så här får man vara glad om man hinner sätta upp håret på morgonen. Hon har sina stunder när det går bra också, men överlag är det så nu. Vette sjutton vad hon håller på med ? Om det är någon slags separationsångest? Inte överdrivet roligt i alla fall, så vi hoppas det är något övergående ;) nu har jag tittat på Greys, som för övrigt var väldigt bra i kväll och nu ska jag soooova! 

4 kommentarer:

  1. Ja det rulla någon tår när lilla barnet dog... Vad önskar sig lilla myran på sin första födelsedag då :)?
    Andreas undrar även om Anders är hemma på kalaset?? Kram

    SvaraRadera
  2. Amanda är lite lika. Hon är väldigt klängig och vill inte att man går ifrån.. 1års grej förmodligen :) De är så otroligt medvetna vad som händer runtomkring så jag tror det är det :)

    Men förstår preciiiis hur du menar :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Ja man blir lite små tokig, är ju rätt frustrerade ;) men skönt o höra att andra jämnåriga gör lika. Som du säger så hör det väl till åldern. Och jag har märkt att hon har börjat testa oss också, dom är hemskt medvetna :) kramkram!

    SvaraRadera
  4. Bra beslut Frida! Popcorn är det bästa som finns nästan.

    SvaraRadera