torsdag 10 maj 2012

Jobbar. Sitter och äter en smörgås och tittar ut över sjön jag badat i varje dag hela somrarna när jag var liten. Det har blivit färre badbesök de senaste åren, men jag känner att det kommer nog bli många långa dagar här i framtiden med Myran! Eller måste man hänga på sommarland nu för tiden? De verkar väl lite väl lyxigt att vara där varje dag jag jag tycka, när jag var liten nöjde man sig med vatten, sand och en brygga. Dessutom jobbade jag på sommarland i 3 somrar, och efter det är jag ingen vidare fantast utav de stället, utan att säga för mycket. Nåväl, nu ska jag jobba vidare! Trevlig fredag! 

3 kommentarer:

  1. sommarland kan man gott hålla sig ifrån tills dess att barnen börjar tjata. tacka vet jag Opplimen - lugnare och gratis :)

    SvaraRadera
  2. Förstår vad du menar. Jag tycker personligen att det är både roligare och mysigare att ta med sig en fikafilt och hänga i t.ex västannorstjärn en hel dag, än att vara på sommarland. Och barnen har ju precis lika roligt på en strand :)

    SvaraRadera
  3. Det är ju två helt olika saker. Sommarland och en strand. Man behöver väl inte välja varken det ena eller det andra. Sommaren är lång...man hinner med massor. Kram Caya

    SvaraRadera