måndag 14 maj 2012

Har man lärt sig gå, då måste man lära sig springa också! Här kommer hon i fullfart efter pajas ;) det är BARA bus nu. Jag skrattar så jag får ont i magen varje dag, och mellan skratten så sliter jag av mig håret för att terroristen terroriserar sönder hela vårt hem. Fullrulle! Nu är det dags att krypa i säng, i morrn ska vi hem till Amanda, Anneli kommer också dit, ska bli himla kul att träffa henne! Vi har inte setts på mååånga år. Vi var kompisar när vi var yngre, men nu för tiden bor hon i Australien och nu har hon också fått barn! Kul! Godnatt! 

2 kommentarer:

  1. woohoo! varför gå när man kan springa liksom! :)

    Du, har du kollat på min blogg om det går att kommentera nu utan att det där krångliga dyker upp där man måste skriva in några ord? Jag tror att jag lyckats tagit borde det i a f.

    SvaraRadera
  2. Haha Vilken klockren bild :D

    SvaraRadera