måndag 13 augusti 2012

Igår hade vi överasknings tjejkväll hemma hos mig för Caya som fyllt år! Kul! Vi käka tacos till middag med extra allt, och sen blev det vin (ja, inte för mig då) ost, kex, godis & frukt. Anders jobbade till 23 och när han kom hem  så hade han med sig våran nya vagn (bugaboo donkey) som vi alla fick lov att spana lite på. Såå fin! Myran har sovit hos mormor i natt för första gången, så jag hade sett fram emot att verkligen sova ut idag, men jag vaknade givetvis 7.45 ändå :) men så skönt att bara få ligga kvar och dra sig utan att behöva gå upp på studs och byta blöja och börja med frukost. Men jag saknar min lilla fis nu! Men innan vi hämtar henne så ska vi gå igenom vagnen och försöka förstå oss på alla funktioner, handla och bara njuta av lugnet ett tag ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar