torsdag 2 augusti 2012

Inspekterar nya skorna! Snacka snabb leverans, beställde igår morse och idag kl 15 fanns dom på OK. Det gillas! Den här dagen har varit fullspäckad, fast ändå på ett lugnt vis. Towe (som jag inte träffat på evigheter) kom hit på förmiddagen, vi hann hänga en stund och uppdatera oss lite om varandras liv, kul! Sen mitt på dagen kom svärisarna hit + Anns son med familj (Sandra och lilla bebis Tuvis) och fikade lite, kul även det! Och när dom åkte hem så var det dags för oss att också åka, vi var bjudna till Emelie & Anders (och Sixten) på middag! Så där har vi varit i kväll. Jätte god mat och lika trevligt som alltid. Vi kom dit kl 16 och kom hem kl 20.30, lagom tid för två småbarnsfamiljer :) Myran somna som en STOCK när vi kom hem. Ska sova nu jag med, i morgon ska jag jobba 7-15.30, hej o håå! Så tidigt har jag inte gått upp på hela sommaren, back to reality alltså. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar