tisdag 10 april 2012

Håret blev bra tror jag, trots att färgen inte riktigt räckte. Fördelen med att färga mörkt, man kan göra lite hur som helst och det blir ändå bra för alla färger smälter ihop! Förmodligen inte hur en frisör skulle uttrycka det, men men ;) Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig! Myran vakna en timme senare än vanligt så vi blev jätte sena och sömn o mat blev helt konstigt. Vi skulle till kyrkis och sen gå till A och äta lunch, men mitt i all stress ringer Amanda som står utanför st persgården och ser att det är stängt, tyypiskt! All stress i onödan. Men Amanda & Vidar kom hit istl så tog vi en promenad tillsammans. Men det regnade och blåste så det var inge vidare, men ändå skönt att få röra på sig! Sen placerade jag mig i köket i några timmar,(tänk att man alltid hamnar där?!) och sen veckohandlade jag innan A började jobba 15.30. Sen blev det middag, promenad igen, bad, nattning och plocka iordning. Miranda har varit helt makalöst gnällig, hon vill bara vara i famnen. Och hon blir SÅÅ arg när hon inte får som hon vill! Det är inte dåligt vilket humör hon har kan jag säga. Just nu är nog gnället en kombo av utveckling (hon lär sig nytt varje dag så det snurrar nog rätt rejält där inne) och tänder (såg att tand nr8 också är på väg, så hon har nog lite ont i munnen med två nya på väg) bara att bita ihop och inte bryta ihop, man har ju som tur var lärt sig att det går över ganska snabbt ;) nu ska jag läsa lite Mama tills A kommer hem från jobbet och sen blir det godnatt, tänkte gå upp tidigt i morgon och träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar