onsdag 11 april 2012

Klick klick


Äntligen har jag beställt ett par nya skor! Hittade ett par billiga Nike Free på Sportamore, dom hade vårrensning så dom kostade bara 557:- som hittat! Jag har ett par träningsskor som jag har på gymmet, men dom är inge vidare att dansa zumba i, det är mer en löpsko. Och när jag är ute och går så har jag Anders löpskor, men i dom måste jag ha raggsockor, annars blir dom förstora, men det börjar bli lite för varmt för raggisar nu, så jag jag behövde ett par nya. Dom gamla inneskorna får bli ute-skor och dom nya får bli inne-skor!

6 kommentarer:

  1. Ha ha ha, vad rooligt. Jag pratade med en tjej på gymmet som köpt precis dom där. Och hon berättade att det var rea på dom, då tänkte jag att jag skulle berätta det för dig. :) Jag är så nöjd med mina så hoppas du också blir det :) Man blir såå mkt smidigare med dom. Speciellt på Zumban. Fint med Lila också. Jag får ha mina svarta trista, haha! Puss. Ses på lördag.

    SvaraRadera
  2. Haha jaha! Va roligt. Ja det var lika bra att passa på när dom var så billiga. Men det var bara dom lila som var billiga, men dom var fina tyckte jag! Ja precis, behöver ett par smidigare till zumban, och sen får jag väl köpa ett par till löpskor som jag kan ha inne på tex bandet. Puss!

    SvaraRadera
  3. Jätte fina, jag gillar lila! Du kommer ju dansa som en kung i dom där, nu får man se upp för dig när du kommer svävande fram i dina skor ;) Ses imorgon gullis! Puss <3

    SvaraRadera
  4. Haha, ja men precis ;) ja lila är fint, fint med lite färg!
    Ja det gör vi, ska bli så trevligt, och GOTT! Jag tänkte dricka vin, ska du dricka? Pusss <3

    SvaraRadera
  5. Frida, vin skulle smaka bra :) Ska vi förfesta på zumban? haha! Puss <3

    SvaraRadera
  6. Klickade också hem ett par inneskor idag:) Galet färgglada och bra:) Man måste ju älska rea:)

    SvaraRadera