måndag 2 april 2012

Idag har vi hängt hos Maja och pojkarna, hennes syster Malin var där också! Maja freestyla i köket och och bjöd oss på super god lunch! Men jag höll på att frysa ihjäl under promenaden dit, shit vad det blåste kallt, rena rama vintern, inge mer sånt tack! Vi kom hem vid två tiden, då hade A också kommit hem från jobbet, då lagade vi mat och åt middag tillsammans och sen åkte vi och vecko- handlade. När vi kom hem så fick Miranda & Pajas ett bad och jag gjorde iordning en stor kruka med ris och fjädrar som jag ställde ut! Nu sitter vi i soffan, Anders sömntutan har somnat och jag tittar på Maria Vern! Förövrigt så är det är speciell dag idag, Myran har flyttat till eget rum. I 10 månader har jag haft henne vid min sida, hon har varit det sista jag har sett innan jag somnat och det första jag sett när jag vaknat. Lite sorgligt känns det, och lite jobbigt för kontroll behovet. Även fast hon är så stor så tittar jag fortfarade till henne ibland för att se att hon andas. Men å andra sidan ska det bli gudomligt skönt att kunna gå och lägga sig utan att smyga, och att få ligga och läsa med lampan tänd! Så det blir nog bra det här, bara man vant om sig :) Nu hoppas vi bara att natten går bra! Godnatt!

1 kommentar:

  1. Hoppas natten har gått bra <3
    Jag messade dig, så nyfiken hur myris haft det inatt, och ni med såklart :)
    Puss puss

    SvaraRadera