tisdag 19 mars 2013

Social dag.

Idag åkte jag och lillebror hem till min morfar i Djurås och hälsade på, första gången han och August träffade varandra. Det har ju varit så mycket med allt och morfar har inte heller varit riktigt pigg, därför har det inte blivit av fören nu. Men nu var det kul att ses! Mamma som jobbar i Djurås kom också dit och åt sin lunch där, så då fick vi träffa henne lite också. När vi ändå var i kroken så passade jag på att åka vidare till Mockfjärd och hälsa på moster också som turligt nog var ledig idag. Hon bor så långt bort så det blir sällan av att åka dit, alltid hon som kommer till mig bara för att hon jobbar här (vi jobbar på samma jobb) hade en mysig eftermiddag där. Fika och prat och August sov bredvid mig på kökssoffan. Det är ju så lyxigt enkelt att bara åka iväg med bara honom! Inget tvåårs- trots där inte ;) nu har jag precis ammat klart och ska sova, natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar