söndag 10 mars 2013

Veckan.

Lite bilder från veckan som var :) i tisdags blev det lite mamma-barn-häng hos Emelie & Sixten som också är lediga på tisdagar! Caya hakade på ut och Anna & Benjamin var också där. A & B är lika gamla, skiljer bara två dagar, vi låg på BB samtidigt! Nu fick dom bekanta sig lite ;)
Och i torsdags så sov Caya & barnen här! Roligt o mysigt. Vi hade lite helg då, så vi åt pizza allihopa och på kvällen åt vi lite godis och myste i soffan när barnen lagt sig. Julia & Miranda leker verkligen och har så kul, även fast det såklart blir tjaffs emellanåt. Men dom säger det på dagis också, att det märks att dom känner varandra. Våra godingar!
Sen på fredagen åkte jag och barnen hem till mamma och sov där en natt. Anders skulle på match på fredag kväll och jag hade ingen lust att vara hemma själv. Vi åt god mat och bara hade det bra. Myran fick 100% uppmärksamhet och var nöjd!
Hon fick bada och åka skidor inomhus. Bästa mormor!
Vi har haft jourvecka på dagis, vilket betyder städning på helgen. Så igår åkte jag, Anders & August ner och städade. (M stanna hemma med mormor) A sov hela tiden och Anders mamma kom dit och hjälpte oss, så det gick himla smidigt!
Har bara lite tvätt kvar nu, ska åka ner en sväng idag.
Igår kväll slötittade vi lite på mello, drack ett glas vin och åt lite naturgodis. Men jag är såå trött på kvällarna så jag lägger mig tidigt. Anders vill titta på film, men jag orkar bara inte. Minimänniskorna i vårat liv tar all min energi, så jag behöver all sömn jag kan få.
Nu har jag och barnen duschat/badat, och jag har tvättat och strukit. Ska äta lite lunch nu när M somnat! Sen blir det som sagt en sväng till förskolan och Anders ska nog åka lite skidor med Myran, hon är besatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar