torsdag 14 mars 2013

Torsdag.

Det gick bra på bvc i tisdags.. Miranda är nu 86 cm lång och väger 14,5 kg. Hon väger lite mer än hon borde, men eftersom vi vet att hon inte äter några onyttigheter överhuvudtaget så är det inget som gör något. Det är så hon ser ut helt enkelt. Lillebror hade också växt, han är 60,5 cm och väger 5645g nu.
Efter bvc åkte vi hem till Amanda & Vidar som kom hem från Sri Lanka kvällen innan. Kul o ses igen och barnen dansa o hade roligt :)
Lilla Myris hamna tillbaks i spjälsängen, inne i vårat rum, som jag skrev att jag funderat på, och hon har sovit klockrent? Lilla skitunge! Men det får vara såhär nu. Och jag trivs med att ha mina barn nära,
Det är mysigt och tryggt.
Nu sover båda barnen och jag sitter i soffan med en kopp te! Inte alltid lillebror sover på kvällen, så man får njuta när det väl händer :) sista kvällen jag är ensam nu, puuh! Äntligen är drygveckan slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar