söndag 4 mars 2012

Familje- helg!










Den här helgen har Miranda träffat både Mormor & Jarmo,
Morfar & Åsa, Farfar & Ann OCH sin pojkvänn Vidar, inte illa!
I fredags kom Amanda, Henke och Videungen hit och käka med oss
och tittade på tv. mysmys! 
Och igår fm tog hela lilla familjen en långpromenad i solen, och sen när A
åkte på match så gick jag, Miranda & Pajas hem till mamma och fikade. 
Sen på kvällen tittade jag och A på film, den 4 av Arne Dahl, den var sååå
bra, den bästa av alla, om ni missat de filmera, SE DOM! 
Idag jobbade jag 7-12 på Gläntan, och när jag kommit hem och ätit lunch så
åkte jag och Miranda hem till pappa och hälsade på. Hängde där resten av dagen
och vid 17.30 kom Anders, hans pappa och Ann, dom skulle köra hem en liten soffa
åt oss som ska vara i Mirandas rum. Vi stannade kvar en stund och fikade tillsammans.
Nu sover M och vi ska mysa ner oss i soffan framför kvällens Wallander! 
Tack för fin helg alla inblandade! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar