söndag 18 mars 2012

I morse när M skulle sova så la jag henne i vagnen och knatade iväg till andra sidan byn, hem till Caya & barnen. M fortsatte att sova i TRE timmar, det var inte igår! Men jag har sagt det förut, det är något med luften på Sommargåsvägen. Annars då? Jo vi fika, käka thaimat, babblade och skrattade åt våra energiska ungar som härjade runt. Miranda tyckte att Emma var super rolig! Hon hade nog också velat ha en rolig storasyster :) Sen vid 15 tiden var det dags för M att sova igen så då gick vi hem, och då sken solen! Underbart! Sen när vi kom hem bosatte jag mig i köket några timmar och lagade gryta, sen blev det dusch och en film. Nu är det godnatt! Om 7 timmar blir jag väckt av terroristen :) 

3 kommentarer:

  1. Vilken liten tuffing Miranda är! Ser underbar ut med solbrillorna!

    SvaraRadera
  2. Haha. Skön bild på myris i brillsen! Och fin bild på Emmsan och Myris <3 Hon får låna Emma som sin storasyster när hon vill. De små terroristerna kommer ju iaf trakassera Emma på dagis sen när dom börjar där så lika bra att dom börjar hänga tidigt :D
    SÅ kul att ni kom hit, vi får inför söndagsdejt som vår grej :)
    Så får M andas sommargåsluft ofta :) Puss

    SvaraRadera
  3. Gud var stor hon blivit! Hoppas vi ses på kyrkis snart - om sjukorna släpper taget om oss nån gång! Hela familjen har legat med feber i tur o ordning. Kram

    SvaraRadera