onsdag 7 mars 2012

Gos med bästa sovkaninen <3 idag var det dags för föräldragruppsträff igen- familjeteamet. Fast jag tycker nog att vi kan sluta kalla det grupp nu när vi för ANDRA gången varit där själva. Seriöst? Är det så svårt att pallra sig iväg? Och om man nu inte kan/vill så får man väl tacka nej. Jag tycker det är hemskt respektlöst mot människorna som håller i det här och avsätter sin tid för våran skull. Man kan inte bara strunta i att dyka upp om man tackat ja, det är inte okej. Vi har missat en gång, men då hörde jag av mig till en i gruppen så dom åtminstone slapp sitta och vänta o fundera på om vi skulle dyka upp eller inte. Men Myris var nöjd, hon fick full uppmärksamhet och röjde runt och lekte allanballan! Och vi var också nöja, bra info! Och till något helt annat- fuskbyggarna. Kul att det var från Leksand, inte ofta lilla byn får vara med i tv, mindre kul för familjen. "fuskbyggarna" bor/bodde (såg att deras hus låg på hemnet) bara en liten bit ifrån oss, man kan ju undra om dom någonsin vågar visa sig ute på noret igen? förmodligen inte. Nu ska jag sova, i morgon fm kommer Sofia & Embla hit och hänger med oss, Embla som har två brorsor som går på dagis är härdad och klarar nog av att träffa oss trots att M är snorig :) godnatt! 

1 kommentar:

  1. Gullunge! Tänkte oxå på det med fusk byggarna dom kan ju aldrig visa sig ute på Leksand nu! Alla vet vad dom gjort, dom borde verkligen skämmas! HA en trevlig dag med Sofia och Embla :) Puss <3

    SvaraRadera