fredag 29 juli 2011

Fredag!

Sitter i soffan och surfar, gillart!
Vet ni vad, Miranda har sovit i sin säng hela natten. Efter amning vid 02.30 så la jag tillbaks henne
i spjälsängen, gick upp och kissade och när jag kom tillbaka så sov hon igen. Och sen sov hon fram
till 06.00. Framsteg! Det var skönt att få sova ensam, jag blev inte lika störd av hennes knölande,
men samtidigt saknade jag min lilla bebi. Det är så mysigt att ligga nära och gosa.
Men om det är fortsätter att fungera så väger det över, får i stället ligga nära A och gosa med honom :)

Ska gå ner i källaren och duscha av mig lite nu och göra mig iordning.
Sen ska jag åka och handla och hem till Amanda och ta en kik i hennes garderob, måste ha någonting att stoppa den här tjocka kroppen i tonight, för i kväll ska vi på skutan!
Ska bli så roligt att få gå ut. Känns lite konstigt att lämna sessan, men Anders ska ta med sig henne ut
till sin familj, så det kommer gå bra!

4 kommentarer:

  1. vi kommer att ha så kul ikväll, mammor måste ju faktiskt unna sig ibland med :) ses sen! kramkram!

    SvaraRadera
  2. Härligt att Lilla M sover bättre nu och i sin säng till å med :) Börjar bli "stor" nu ..
    Hoppas du får kul ikväll...Kram..

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en bra kväll ute :) Visst känns de underbart!! livet är på väg tillbaka ut ur bubblan ;)

    SvaraRadera
  4. du förresten... kan man ta bort att man måste skriva i de där kod bokstäverna för att kunna kommentera? de här va ju himla behändigt :) bara att klicka på skicka

    SvaraRadera