torsdag 28 juli 2011

Loveli

Ännu en bra dag avverkad. 
Amanda & Vidde kom hit vid lunch, jag och Amanda hängde ute på verandan,
och kidsen sov. Efter en stund kom även Towe, trevligt!
När Henke slutade jobbet så åkte vi iväg alla fyra + barnen & Pajas till stranden,
(jag och anders åker till en badplats som inte så många vet om, väldigt bra, för
oftast är man ensam där, och då kan pajas vara med utan att han stör någon)
sol, bad och fika!
När vi kom hem åkte A iväg på träning, och efter en stund kom mamma och
Jarmo ner, dom har inget internet just nu, så jag hjälpte mamma att betala räkningara,
och under tiden passade hon sessan. Hon hade även med sig en hink blåbär som
min snälla morfar plockat åt mig, så jag åt en tallrik gröt direkt med blåbär, MUMS! 
Efter amning och bad var sessan jätte trött, och nu sover hon sen två timmar
tillbaka i SIN säng, kors i taket. Annars brukar hon aldrig somna för natten om
inte jag ligger bredvid henne i våran säng. Jag uppskattar verkligen att få lite "egen tid"
så här på kvällen, så hon får gärna fortsätta på den här banan.
Pajas höll även på att skrämma slag på oss här på kvällen, när Anders kom hem från
träningen så var hunden borta. Efter ett varv runt kvarteret så hittade Anders honom
vid våran postlåda. En liten flicka sa att hon sett honom vid lekparken, så förmodligen
har han gått våran vanliga runda. Skit hund :-) tur han inte gick längre än så i alla
fall, men vi han tänka ganska många tankar och bli oroliga.

Har bilder från idag, men glömde kameran uppe, och jag orkar inte gå upp och hämta
den. Men jag har fått låna en bärbar dator av Amanda och Henke, så från och med i
morgon (när A har installerat virus program) så kan jag sitta uppe vid datorn, som
jag längtat! (tack snälla vänner)
Nu ska jag gå upp och krypa i säng så jag hinner få några timmars sömn innan det
är dags för amning. Natti!

1 kommentar:

  1. Å vad härligt det lät med stranden.
    Saknar er, ses på lördag <3 Puss CaYa.

    SvaraRadera