tisdag 26 juli 2011

Perfekt! Nu funkar det! Tröga morsan kom tillslut på hur mobilbloggen funka, så nu behöver jag inte använda appen som lägger upp mega bilder. Står just nu på verandan och kör vagnen fram och tillbaka, lilla bebi verkar helst vilja vara nära idag, så fort vi lägger ner henne vakar hon, och annars brukar hon sova som en stock på fm. men förhoppningsvis somnar hon snart, för det ligger en bunt rabarber på bänken och väntar på mig. Han aldrig göra pajen igår, så jag tänkte göra en idag och ta med ut till Olsnäs i kväll, vi ska dit och äta med Malmö! 

1 kommentar:

  1. Fin ny design (men förstora gärna texten lite, jag måtte börja se dåligt :))

    Vad tuff du var under förlossningen! Odins förlossning var också utdragen och tuff. Alvars gick snabbare och då klarade jag mig också utan EDA vilket jag tror försämrar värkarna. Om du inte kommer över skräcken får du kräva snitt om det blir ett syskon. Men tänk inte på det nu - njut bara av din gudomligt söta flicka och känn dig stolt som en tupp över att du fick ut henne :)

    SvaraRadera