söndag 24 juli 2011

Nykomling.

Nytt liv, ny blogg! Fast det var väl inte just därför kanske.
Var så trött på blogg.se. Samma lika hela tiden. Om man skulle ändra utseende på bloggen så fick man lov att greja med html koder och sånt där svårt som jag inte förstår mig på, här på blogspot var det ju tusen gånger lättare.
Men jag får inte igång mobilbloggen? Någon som vet hur man gör? Hur jag än skickar "REGISTER" så går det inte, får ingen kod tillbaks. Någon annan som haft samma problem och som fått det att fungera??! Jag använder mest min iPhone så det vore ju en liten miss om jag inte kan blogga från den.

Lill sessan ligger här bredvid mig och sover i babysittern, men det är över 3 timmar sen hon åt så jag antar att hon vaknar snart. Mamman börjar också att bli lite hungrig.
I kväll kommer Malmö upp! Ska bli såå roligt att träffa dom! Miranda var bara 2 veckor när dom var här sist, så det har nog hänt en del sen dom träffade henne.

3 kommentarer:

  1. Det finns en app på iphone! Blog writer, då kan du blogga och skicka in bilder! :-) eller ja, har du betal appen för 15 :- kan du skicka bilder :-) annars finns blog writer lite där du kan skriva, men då utan bilder :-)

    SvaraRadera
  2. kul med något nytt! tycker det är tokdrygt med alla htmlkoder, jag får mest chansa när jag ska ändra något:)

    SvaraRadera
  3. kul med ny blogg! är också trött på blogg.se, jobbigt att mobilblogga där också tycker jag...har haft samma blogg i sex år så kanske dags att byta, haha!

    SvaraRadera