lördag 30 juli 2011

Mammor på stan

Gårdagens utgång var hur bra som helst! mamas knows how to party. 
Maja berätta om gynekologen Inka och jag skrattar än.
Men som vanligt var förfesten roligare än utgången. Skutan var sådär. Vi drack en
mojito (SOM jag längtat) minglade runt, gick till sibylla och käka en korv och gick
hem. Nästa gång kör vi en enda lång förfest och skippar utgången.
Men att inte amma på 13 timmar är sådär för boobsen. När jag kom hem på natten
fick jag pumpa som en tok, och inte fören nu efter sista kvällsamningen känns dom
som vanligt igen. Men det var det värt!
Men det kändes inte helt naturligt att både röka och dricka och vara ifrån lilla M ändå,
ska jag vara ärligt så tänkte jag nog på henne några gånger för ofta för att riktigt kunna
slappna av. Men det kanske är så första gången?
Var så mysigt i morse när jag fick pussa och krama på henne, hade verkligen saknat
henne, lilla gos.



1 kommentar:

  1. Haha Inka har verkligen lämnat sina avtryck:) Nästa gång ska jag berätta om Rebecka som jobbade på avdelningen, även hon med en brytning;) Hoppas att ni får det mys idag, Amanda verkade laddad för ett dopp i poolen;)

    Kram!

    SvaraRadera