torsdag 7 juni 2012

Aaaalltså den här dagen! Först hände ju det där med lampan (det som hände var att hon hängde sig i lådan på nattduksbordet så allt välte, och där under bord, lampskärm och glassplitter låg hon och grina) sen välte hon brandsläckaren över sig så hon började gråta för det. Och när jag satt och fikade så hade hon öppnat ett skåp och fick tag i en tepåse som hon spred ut över vardagsrumsgolvet som jag precis (!) hade damsugit. Och när jag höll på att städa upp teet så vänder jag mig om och får se hur ungen kommer med världens största smajl med min kaffekopp i högsta hugg och häller ut även den på varamdagsrumsgolvet. Då satte jag mig ner och skrattade, fanns liksom inget annat göra! :) Herrgud, hon har varit helvild idag! Tänk om hon kunde dela med sig lite av den där energin till trött- mamman ;) 

1 kommentar:

  1. Åååååå vad jag skrattade när jag läste detta, såg er framför mig:) <3

    SvaraRadera