fredag 8 juni 2012

Surt med rabarber :) godare med bladen tycker myran! Sparkade mig själv i baken och gick ut och planterade alla frön, har skjutit upp det in i det sista nu. Men der blir nog lite hur som helst, blir spännande att se vad och HUR allting kommer upp. Jag har ingen erfarenhet av plantering, så jag freestylade lite och när jag var klar så tog Miranda spaden och började gräva i ena landet och sen klafsa hon runt i det andra, så nu är nog allt som jag la ner huller om buller! Finnemang. Men det blir nog lite morötter å sånt tillslut ändå ;) nu på kvällen har vi ätit räkmackor och tittar på film, mys! Och nu har tröttmössan Frida krypit i säng och Anders spelar skjuta skjuta på datorn, som vilken annan kväll som helst med andra ord ;) natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar