torsdag 14 juni 2012

En liten liten syster eller bror för ett par veckor sen <3 nu har jag precis gått in i vecka 13 och magen växer för fullt. Jag började få mage redan i v.9 den här gången, så det har varit lite trixigt att hålla det hemligt, men nu släpper jag magen fri :) jag är alltså ingen mamma som kan hålla det hemligt till halvtid, hur mycket jag än hade velat. Lilla liten är beräknad till den 24 december, den är väldigt planerad, men kanske inte till självaste julafton, inte till december överhuvudtaget, men det går inte alltid enligt planerna ;) men än så länge tar jag inte så allvarligt på det datumet, jag har inte riktigt haft standard cykel efter förlossningen så det kan nog ändras mycket efter UL, med M blev jag flyttad en vecka, så det kanske blir en januari bebis ändå. Men hur det än blir så blir det bra! Konstig tanke att jag ska bli TVÅbarnsmor, har knappt vant mig vid att vara mamma till en. Men det känns väldigt bra, det kommer bli nästan prick 1,5 år mellan dom, för oss känns det perfekt! Är så glad! :)

5 kommentarer:

  1. Ska bli så kul att följa dig i din graviditet! Du kommer klara tvåbarnsmorsrollen UTAN problem, det vet jag :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Woho! Är skönt att inte behöva hålla det hemligt mer :) Nej i ÅR ska bebis komma. Det har vi ju sagt hela tiden :) Haha

    SvaraRadera
  3. Bamsekramar till dig, du är världens mysigaste mamma så det blir snart två lyckliga barn som får dig som mor!
    Kommer bli kanon, hoppas du mår ok! Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh..första bilden :)
    Va bra att jag får berätta nu...Såå kul och spännande.
    Jag tror på en Januari bäbis :)

    SvaraRadera
  5. vilken fin julklapp :) Hoppas att du får må bra... och lycka till

    SvaraRadera