fredag 15 juni 2012

Asså jag orkar inte! Varje gång jag tvättar så slänger jag minst ett plagg, och minst en gång suckar jag och tänker jaha, en fläck på den här också, hon får väl använda den hemma då. Ser ni det gröna vid knapparna? Jag tror det är vanish som frätt sönder på nått vis, man ser inte riktigt på bilden hur det ser ut irl. Jag överkonsumerar vanish men aldrig har jag varit med om det här! AJA, det var ju kul att hon han använda den vita bas bodyn en månad i alla fall /mamman som blir ruinerad 

4 kommentarer:

  1. Ett hett tips mot bärfläckar: häll mjölk på fläcken innan tvätt. Försvinner spårlöst! Man behöver inte tvätta plagget direkt heller, utan man kan hälla på mjölken och sen låta den ligga i tvättkorgen tills man ska tvätta. Husmodersknep, och billigt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha mjölk alltså? Det ska jag prova. Provade fil en gång (hade läst de nånstans) men de funkade inte, var bara kladdigt. Men vanish funkar alltid bra, MEN det är några mystiska fläckar som förföljer myrans kläder (som sitter som berget) och jag kan inte fatta var i från de kommer, så störigt!

      Radera
  2. banan o avocado är nästan värre än blåbär..:) klorin brukar vara d enda som hjälper hemma hos mig iaf :)

    SvaraRadera
  3. Ah klorin! Har jag inte ens tänkt på! Det ska i handlas :)

    SvaraRadera