onsdag 27 juni 2012

Vaknade med halsont och snor i morse, kul. Jag som nyss varit sjuk, man får verkligen pissigt inmunförsvar när man är gravid. Men jag har mått hyffsat under dagen men nu har det eskalerat med feber och jag känner mig riktigt dålig. Kröp ner i sängen 17.30, ska läsa lite och sen somna tidigt så jag orkar upp och ta hand om vildingen i morgon! I morgon är förövrigt Anders sista arbetsdag innan 6 veckors semester, jihoooo! Vi har i alla fall haft det skönt uppe i stugan! Massa skratt, bus, gott att äta och sånt! Och efter tre dagar tillsammans har Julia lärt sig ropa på "Anda" också :) gullungar!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild <3

    SvaraRadera
  2. Tack för 3 toppen dagar <3 Ni är underbara! Julia saknar nog att somna med Myris. Tog ett tag att somna ikväll..Saknar redan att vara där uppe. Puss och kram

    SvaraRadera