torsdag 21 juni 2012

Blä, skulle inte ha ätit den där mc donalds maten igår, tror den gjorde mig sjuk. Blev akut illamående igår kväll så jag gick o la mig tidigt, och sen har jag kräkts med jämna mellanrum genom hela natten. Det är så hemskt att kräkas! Magsjuka har jag bara haft ett fåtal ggr men då har jag bara kräkts en eller två gånger, det känns som att det här var något annat. Och det vore ju konstigt om det var graviditeten? Jag har mått illa till och från men aldrig kräkts, så varför skulle jag göra det första gången i v13? Nä, det var nog hamburgaren. Äckliga donken! Idag mår jag bra, men jag är trött o slut och blir äcklad av mat. Har iaf fått i mig lite gröt o fil. Nu sitter jag förtillfället och vilar lite, vi håller på att städa och greja här hemma, Anders syster med familj kommer upp i kväll och ska bo här och fira midsommar med oss! Kuuuul! :) Myran kommer bli så glad när hon får träffa sina kusiner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar