söndag 22 juli 2012

Det bara sovs och sovs här hemma från alla håll. Anders var ute och åkte båt igår och kom inte hem fören 04.30 så han sover som en stock. Myran vakna 06.30 (suck! Varför så tidigt? Har varit lika hela veckan, hon som jämt brukar sova till 8) så hon somnade om strax före 9. Mini har varit ut och kissat och ätit frukost men efter det somna hon på soffan och Pajas har inte rört sig ur fläcken, och nu är klockan halv tio! Jag har också bäddat ner mig igen, ligger i soffan och tittar på minnesdagen från Oslo. Igår hade jag dåligt samvete för djuren, kändes så taskigt att ta hem dom från sturmo där dom haft det så bra, att ströva fritt på en fäbod är ju drömmen för ett djur och dessutom blev dom båda två trötta på Miranda efter typ 5 minuter. Men jag tror nog dom slappnade av och tyckte det var ganska skönt att komma hem till oss ändå, med tanke på hur dom sover nu, Pajas brukar göra så då. Nu ska jag passa på att sova lite innan fröken där uppe vaknar igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar