lördag 21 juli 2012

En liten glimt av det goda.

Tanken var att jag skulle lägga in alla bilder från semestern, 
men det krånglar och tar tid, så ni får en liten glimt av veckan
nu, så kommer det mer sen!


Snabb kiss och fikapaus på vägen ner, nästan framme.



Utflykt till Varbergs fästning.

Nedanför fästningen, på väg in till centrum för lunch och chailatte. 

bus bus bus!

hoppla hoppla!

Det grabbarna gjorde bäst, och mest :)

Utflykt in till Falkenberg stad. Jätte mysig liten stad!

Lunch på Burger in. Godaste hamburgaren jag ätit!
Vidar blev lite ledsen och avis på Myrans pommes, då tittade
 hon på honom och gav honom en, och då blev jag så rörd att
jag tårarna kom, haha! skyller på preggo hormonerna.
Men det var så gulligt på något vis, att hon förstod att hon
kunde vara snäll och dela med sig. Varje dag slås jag av hur stor
hon har blivit, och hur mycket hon förstår och lär sig hela tiden.
Älskade ungar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar