måndag 9 juli 2012

Ungefär såhär irriterad är jag just nu. Regnet fullkomligt ÖSER ner och har gjort sen igår (ja inte bara sen igår, det har ju regnat i princip varje dag hela sommaren men nu är det värre än någonsin)  och min förkylning VÄGRAR släppa taget, har varit sjuk snart två veckor och det har nästan blivit värre. Har gjort av med sjuka mängder papper, tror faktiskt inte jag snytit mig så här mycket i hela mitt liv och jag får ingen luft. Ni vet hur det känns när man får en kallsup? Så känns det i min näsa hela tiden, hej obehagligt! Nä, nu kryper vi ner i sängarna och sover ett par timmar till.. 

1 kommentar:

  1. MEEEEEN ska du skrämma ihjäl mig - NU är jag typ rädd för dig PÅ riktigt..och du som bad mig byta kanal när den där idioten kom på TV..och du..jag kommer aldrig mer sitta med ryggen åt eran dörr i v-rummet. OMG! TYP rädd än..

    SvaraRadera