tisdag 10 juli 2012

Miranda har snöat in på hästar, och min gamla barbie häst från tidiga 90- talet har blivit en favorit. Hård och otymplig för små armar och händer, men såå fin tycker myris! I kväll somande hon i alla fall ovaggad, vi var ju som sagt ute i Siljansnäs. Anns dotter Johanna m. Familj är här och hälsar på så vi ville träffa dom och sen fick barnen leka lite, dom har två pojkar och en är jämngammal med M, så det var kul! Men vi kom inte hem fören efter halv nio (hon brukar somna 1830-19.00) så det var välling och godnatt på stört, kunde till och med vara på hennes rum och lägga in kläder i garderoben för hon sov så djupt. Fast jag har märkt att hennes sömn börjar bli djupare, hon sover alltid sina 12- 13 timmar och skulle hon vakna så är inte det hela världen, för hon somnar om. Sömnen är mer "säker" nu och det är SÅ skönt. Fram tills hon var kanske 10- 11 månader så kunde hon ändå vakna i bland och kanske vilja sova med oss osv. Tänk att vi snart ska in i den där karusellen igen med vakna nätter och allt vad det innebär.. det känns överväldigande ibland, men så här med facit så vet man att man klarar det och att den tiden går fort! I morgon ska jag till Falun till spec. MVC för samtal om förra förlossningen och göra en plan för kommande förlossning. Känns lite jobbigt att plocka fram alla känslor igen, men samtidigt känns det bra. Nu ska jag läsa lite Mama sen sova! Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Minst sagt snöat in :) Min lilla go unge <3

    SvaraRadera
  2. Minst sagt snöat in :) Min lilla go unge <3

    SvaraRadera