fredag 27 juli 2012

Nu har vi haft sommar i två dagar!!! Fantastiskt! Igår blev vi bjudna på middag av svärisarna ute i Näs, jätte gott och så skönt att kunna sitta ute! Vi kom hem lite före åtta och Myran somna strax efter, och vet ni när hon vaknade idag? 9.30! Hallelujah! Sovmorgon utan barnvakt. Hon brukar sova länge, men inte SÅ länge. Hoppas nästa barn blir lika sömnfrisk! Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Har ju knappt jobbat alls den här sommaren och jag har verkligen kopplat bort den där världen, men nu har jag haft det bra länge nog och nu är det dags att tjäna lite pengar igen innan det är dags att gå hem på havandeskapspenning igen. Meeen det tar emot. Usch, noll motivation. I morgon är det Siljansnäsdagen och då ska även Anders farmor (som bor mitt i smeten) ha loppis, så vi ska dit och hänga hela dagen, ponnyridning står på schemat och det ska bli SÅ kul att se Myrans min när hon fattar att hon ska få rida på en riktig häst, hon kommer kissa i brallan hundra gånger om! (För er som inte vet så är hon BESATT av hästar, hon går runt och låtsas rider dagarna i ända) sen åker vi ut till Olsnäs med Malmö och grillar och sånt, mys! Nu: sova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar