söndag 8 juli 2012

Jag ska tillbaks.



Asså jag orkar inte. Kan jag bara få bli sådär smal igen?
Här väger jag 15 kg mindre än vad jag gör idag, ca 2 år sen.
Jag längtar efter att få använda kläderna på bilden. 
Skinnjackan hänger där så fint i garderoben, alldeles för trång 
över armarna. Favvo jeansen kan jag få på mig, men absolut inte
knäppa och de sitter inte fint.
Vi bestämde oss ganska snabbt för att vi ville att jag skulle bli gravid
 snart igen efter Miranda, och så fort det beslutet var taget så tappade
 jag  träningsmotivationen. Jag har tränat regelbundet för att må bra, 
men inte kämpat det där lilla extra för att tappa kilon. Det tar både tid 
och energi och gå ner 10 kg,  och när man vet att man snart ska gå upp
 i vikt igen så känns det ganska bortkastat, även om jag vet att det inte
 är det. När vårat nästa barn är fött så kommer vi inte att vilja ha några
 fler barn, då är vi färdiga, och då är jag färdig med den här kroppen.
  Det kommer bli hårdkörning i vår, och det ska bli så skönt!
 Nästa sommar ska jag vara smal, så är det bara. 

5 kommentarer:

  1. Förstår dig helt...varför slita i onödan :) Ni hade ju bestämt att ni skulle ha en till tajt. Så då är det bättre att ta i tu med allt sen när ni är klara. En gång för alla :) Och det kommer du fixa. Vi ska träna ihop och det kommer bli bra :) puss Caya

    SvaraRadera
  2. Du kommer fixa det galant! Jag kommer stötta och puscha dig så gott jag kan! Och vips så är du tillbaka till din vikt igen! :) Tack för idag alltid lika trevligt och se dig/er! Pusss <3

    SvaraRadera
  3. Tack kära vänner! Ni får köra hårt med big mama i vår! :)))

    SvaraRadera
  4. Jag förstår dig helt och fullt! Det tar ju som du skrev både tid och inspiration till att träna, och vet man att man ändå kommer att gå upp en massa i med en ny graviditet, så kan jag förstå att motivationen inte har varit på topp. Men det blir inga problem för dig att ta dig tillbaka sen! Kram

    SvaraRadera
  5. Du kommer att klara de galant sen när lilla fröet är ute. Med massa puschande och peppande människor omkring dig så kan du inte misslyckas:) Heja heja!:)

    SvaraRadera