torsdag 5 juli 2012

Fin sommar- dag

Har haft en kanon dag i sommarvärmen idag! 


Fröken Kers kom hit kl 08 i morse och åt frukost med oss, mysigt!
Sen blev det långpromenad och lillfisen sov i vagnen, och sen gick vi 
vidare in mot noret för lunch och fika på Siljan! 



Mmmmm MUMS!


När jag beställde Myrans lunch så sa jag " Pannkakor utan sylt, men
lite grädde bredvid" Men hon fick grädde med pannkakor skulle man
kunna säga. Hon var i heaven och det var grädde överallt tills att tråkmamma
tog bort den. 


Vi gick till lekparken en stund så hon fick leka av sig
lite innan hon skulle sitta i vagnen hem igen. Bra lekpark 
det där, hade aldrig vart där innan. Men i morgon ska vi
dit igen, med Caya & Rebecca + barn! 


På eftermiddagen åkte jag och Caya hem till Ida 
(En arbetskamrat) och hälsade på. Babbel och gofika! :)


När jag kom hem så var A & M ute och busade i trädgården!
SÅ kul att sparka fotboll!


Jätte kul att plocka svartavinbär. jätte gott att äta också!
Synd att dom är omogna bara kan jag tycka. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar