onsdag 11 juli 2012

Hon var så mallig över sin nya jacka, spegla sig åså! Gulle! Besöket på spec. Mvc idag var i alla fall årets skämt. På 10 min var det klart, och hade säkert kunnat vara klart på 5. Hon tittade mig i ögonen och körde något slags mantra att "det kommer inte bli som förra gången" och sa jag något som oroade mig så sa hon bara att nu viste ju jag att allt kommer gå bra eftersom hon berättat det. OKEJ!? Alltså jag fattade liksom inte vad jag gjorde där? Måste fråga min BM vad det var för trams hon bokat in mig på. Men jag hade lite frågor om epidural som jag i alla fall fick svar på, så helt bortkastat var det inte, bara nästan. Nu på em har vi varit ute och cyklat hela lilla familjen + Pajas. Vi cyklade till mamma och fikade lite! Nu har jag målat naglarna och slöar i soffan framför vänner.. Ska äta lite kvällsmat och sen går jag nog och lägger mig, är så trött! Godnatt! 

1 kommentar:

  1. Men guuud så söt hon är! Den färgen på jackan blev ju toppen! :) Vilken storlek blev det nu? :)Puss puss ses en sväng på lördag.

    SvaraRadera