måndag 17 december 2012

Lek & bus!

Idag kom Caya & Julia hit på eftermiddagen och käka middag och lekte med oss! Tjejerna hade inte träffats sen i torsdags så dom blev jätte glada, det märktes att dom hade saknat varandra, totalt överexalterade! Dom lekte i flera timmar och hade så roligt. Dom hällde ut hela påsen med majskrokar i soffan och åt så många dom orkade, kan ju säga att det märks inte i vardagsrummet att Anders damsög idag ;) Anders jobbar sent (15.30-23.00) den här veckan, då är det skönt med lite sällskap så eftermiddagen går. Sen går jag ofta och lägger mig tidigt när inte A är hemma, det är så skönt. Ligger i sängen nu och ska kika på lite Greys innan jag ska sova! I morgon ska jag till BM kl 10 och sen ska jag och Amanda åka ut och hälsa på Lovisa som födde sin lilla Isak här för någon vecka sen, kuul! :)



1 kommentar: