torsdag 27 december 2012

Lite nytt från Oiidesign.se

Nu har jag varit sådär förutseende och planerande som jag
önskar att jag alltid vore! Har införskaffat overall för nästa
vinter redan nu. Var sugen på Mini Rodinis pandaoverall
redan det här året, den är ju så himla fin tycker jag,
 men då hade jag redan bestämt mig för att köpa POPs.
Men nu låg den på Rean (nedsatt med 500 kr) så då passade
jag på. Jag gillar att den är svart och vit, för då kan man ha vilken
färg man vill på mössan och vantarna. Och har jag inte tröttnat helt
på den så kan ju även lillebror ärva den. Kanon va! 

Svarta jeans från Mini Rodini. Har letat efter svarta jeans länge,
men inte hittat några som jag gillat. Men dom här blir nog perfekta!

Khaki färgade chinos från Shampoodle.
Super snygga, både nu och i sommar! Det är roligt nu när Myran
kan använda samma storlek länge, då kan man kosta på lite dyrare
kläder av bättre kvalitet. Och båda byxorna är dessutom unisex, så
om dom inte går sönder kan även lillebror ärva. 

1 kommentar:

  1. Älskar den där overallen!! Jag tror inte man tröttnar på den, den är så tidlös på något vis. Fina byxor också - kul nu när det är rea överallt :)

    SvaraRadera