lördag 22 december 2012

Tröttsamt.

Det är lugna dagar här på Pipblåsarvägen. Är så totalt genom slut i både kropp och själ att det ända jag vill göra är att sova. Har aldrig varit med om liknande. I torsdags fick jag ställa in en träff med två vänner, var genom-trött, frös och var illamående och trodde jag åkt på magsjuka. Men det kom ingen kräka, men jag sov i flera timmar. Igår mådde jag OK igen, fram tills läggdags, då började jag må precis som dagen innan. Lyckades somna men vaknade 00.30 och kräktes. Efter kräkan var det bra igen, men idag är jag absolut helt färdig, orkar inte lyfta ett finger och magen blir stenhård så fort jag rör mig. Hade planer både för idag och i morgon, men de får läggas på hyllan. Får vila nu så jag orkar fira julafton på måndag. Rent spontant känner jag för att lägga mig och sova och inte bli väckt fören efter förlossningen, när man kan få bli människa igen. Just nu är bara det här inte roligt alls...

1 kommentar:

  1. Låter skit ...orkar du verkligen med oss alla på julafton ?????...Vi kan träffas å julfira senare ...vill inte att det ska bli såååå drygt för dig....Kramizz

    SvaraRadera