torsdag 13 december 2012

Luciapremiär för liten.

13e december, min vän Annas födelsedag (hipp hipp hurra!) och lucia! Hängde iordning lucialinnet och tillbehören igår kväll, och i morse fick lillskruttan med sig det till dagis. Kl. 15 ska vi till Krabat på luciafirande. Jag och alla mina hormoner kommer böla ihjäl mig! Om hon går i tåget som det är tänkt vill säga, när hon får syn på mig kan det ju lika gärna hända att hon vill sitta hos mig, men det tror jag faktiskt inte, men det återstår att se :-)
Nu har årets julklapp från Anders jobb kommit också! I år valde vi (jag) nya kaffemuggar från Newport! Fina och goda att dricka ur. Vi behövde nya muggar, är såå trött på dom vi har. Men skulle gärna ha 6 st från Ylwa Skarp också, dom stora, SÅ fina. Nu ska jag skriva klart mitt brev till Lillebror! Har inte skrivit en rad om den här graviditeten (med Myran skrev jag och fotade varje vecka) så det fick bli en sammanfattning nu.

2 kommentarer:

  1. Jag ville kika in och önska dig/er lycka till när det är dags! Och vad kul med en liten bror :) Hoppas att allt går väl, och att ni mår bra i kylan! Kram/Sandra

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Ja det känns himla roligt med en lillebror. Vi hatar kylan, men vi eldar och härdar ut :P kram

    SvaraRadera