söndag 23 september 2012

Fick en hel del sålt på klädbytardagen igår! Skönt! Dock fick jag med mig massor tillbaka hem också :/ det var SÅ SJUKT mycket kläder, tydligen är det alltid så på hösten, det skulle tydligen vara lättare att få grejer sålda på våren. Hade mycket kortärmat & klänningar, sånt det inte är säsong för. Får ta dit det till våren igen. Men ska nog sälja lite på tradera också tror jag! I natt sov Myran hos sin mormor, vi hade så mkt för oss igår så då hade hon det bättre där. Det var så skönt att få en dag och kväll för sig själv. Jag och Anders åt god mat på kvällen, och sen la jag mig under en filt i soffan framför tvn och läste en gravid- tidning och Anders satt framför datorn. Konstigt att inte mysa och umgås när man väl är ensamma kanske ni tycker? Men tror båda två var i större behöv av egentid, man behöver det också. Dessutom hade vi ju lite helg i torsdags med film och gottis. Nu ska jag gå upp och äta frukost i lugn och ro, sååå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar