tisdag 18 september 2012

Sötaste dagis- tjejerna :) idag började vi inskolningen på Krabat! Har gått galant och tjejerna har haft så kul. Dom somnade till och med på sina madrasser, trodde jag aldrig. Samlingen däremot förstod dom inte riktigt vitsen med, sitta still direkt när man kommer till världens roligaste ställe? Nä! Under samlingen fick dom banan, och när dom andra barnen ätit en halv, som det var tänkt, så hade Miranda ätit en hel. Och skalen efter dom ätna bananerna tog Julia och kastade över fröken! Matvraket & terroristen håller takten även på förskolan alltså. Nu får vi se vad morgondagen har att erbjuda :) 

5 kommentarer:

  1. Haaahaahaaa jag dör av skratt!!!!!! Fick lov att läsa det för Björn, bra sammanfattat av dagen :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Låter som en kanon bra dag :) Skönt att allt gått bra för er! Puss <3

    SvaraRadera
  3. Måste lägga ribban direkt så ingen får för sig att det blir lugnt ! Låter som mig i 1 klass ! Korridoren efter 10 min !

    SvaraRadera
  4. Skrattar så jag får ont i magen!!! Ser verkligen dessa busungar framför mig, och Miranda matvrak:))))) skulle ha velat se Julia kasta bananskal på fröken! Hahahaha

    SvaraRadera