torsdag 13 september 2012

Idag har både Pajas & Miranda försökt ta livet av mig. GUD va ungar och djur kan göra en tokig! Pajas som fortfarande är löp-knäpp skällde och var dryg från det att vi gick upp, och Miranda var trött och sur och grinade heeeela morgonen. Men efter mycket om och men så kom vi iväg och mötte upp Fia & Embla och så tog vi Sällskap till Amanda & Vidar. Hade en trevlig fm där med gofika! Sen blev det skön promenad hem i solen efter lunch. M sov i vagnen och när vi kom hem satte givetvis hunden igång att skälla så hon vaknade. DÅ fick jag psykbryt. Som tur var somnade M om inne i sin säng. Men när man har ett barn som är jobbig, då orkar man liksom inte med att hunden också är det. Ursch, Pajas hamnar verkligen åt sidan nu, jag har fullt upp med Miranda och mitt gravida- jag. Att Miranda börjar på dagis nästa vecka känns som en räddning för ALLA inblandade i den här familjen, annars hade nog Pajas legar pyrt till på flytta-hemifrån-listan ;) 

2 kommentarer:

  1. Var samma sak här hemma idag, precis när pojkarna somnat så började Doris skälla som en galning = två hysteriska pojkar.. INTE OKEJ..!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du fick psykbryt - MYCKET förståeligt! När ungen väl sover liksom...ja då skäller hunden såklart. Sååå typiskt. Har man en sådan där dag, så är det som att drygheterna bara går i ett liksom. Det ena dryga efter det andra. Hoppas morgondagen blir bättre! Kram

    SvaraRadera