söndag 2 september 2012

V.23 (22+2) såhär på kvällskvisten. Mår fortfarande bra, men fysiskt sätt så börjar jag bli påverkad nu, tror livmodern står ca 3 cm ovanför naveln nu, och det kan ju vara därför jag numera får lov att sätta mig ner när jag ska torka fötterna efter duschen ;) blir väldigt trött i kroppen också efter en dag, helst om jag gjort något ansträngande, och i huvudet är jag trött mest hela tiden. Men foglossningen verkar ha tagit en paus? Kan den gör det? Fattar ingenting. Men den senaste veckan har jag knappt haft ont alls, himla skönt! Ska ta tag i träningen igen också. Har bokat tid med Anna på gymmet så på tisdag ska jag träffa henne och få ett träningsprogram. Tydligen skulle dom dra igång med gravid- gympa också, kan ju vara något! Har inga höga ambitioner med träningen nu, men det vore skönt att röra på sig lite. Nu visar vågen +6 kg, ganska lagomt! Tror det är ungefär så mycket man ska ha gått upp vid den här tiden. Nu mera känner jag hur Lillebror rör sig där inne i magen hela tiden, och än så länge har han rört sig på samma vis, med tider åså, som Myran när hon låg i magen. Är så nyfiken på lilla lillebror, man undrar ju om det är en liten mini- Miranda  där inne, eller kanske en kopia av Anders den här gången :) 

3 kommentarer:

  1. Jag hade foglossning med R som gick över och kom inte tillbaka igen. Det varade typ ett par månader, och sen borta! Hoppas det har försvunnit för dig också :)

    SvaraRadera
  2. Ja samma här. Min fogis kom och gick också. Den gick över när jag vilade några dagar :)

    SvaraRadera