söndag 16 september 2012

Ibland blir det inte lyxigare än så här, havregrynsgröt med bär. Men Myris är lika glad för det. Men när Anders kommit hem från sin
match så måste vi laga till kycklingen som ligger upptinad i kylen, blää, känner inte alls för att laga mat. Vi har haft medlemsmöte & arbetsdag på kooperativet idag, och vår familj är fika & matansvariga, så jag har stått i köket hela dagen. Luktar stekos och känner mig sådär lagom fräsch Men det har varit en mysig dag, kul att träffa dom andra föräldrarna och lära känna dom lite bättre. Men från det ena till det andra, vi har ju varit utan bärbar dator huuur länge som helst efter att BÅDA gick sönder, har endast haft den stationära som står nere i källaren. Har saknat en bärbar jätte mycket, det är så bekvämt och praktiskt.  Och vet ni, idag berättade mamma att hon köpt en till mig som jag får i slutet på veckan. Va?!?! Hur snällt? Mina föräldrar är så snälla så jag smäller av. Är SÅ glad!!! 

1 kommentar: