fredag 14 september 2012

Myris har det jobbigt med hostan och allt slem i luftvägarna vilket resulterar i dålig sömn :/ igår vakna hon 22, och somnade inte om fören omkring 00.30 (eller ännu senare, man tappar tidsperspektivet efter ett tag) efter hostmedicin och varm välling, mellan oss. Hon knöla runt och kunde inte komma till ro, och dessutom började jag själv hosta också. Jag som redan är begränsad när jag ska sova (måste ligga på vänster sida med benen lätt uppdragna, annars känns det obehagligt) sov ännu sämre än vanligt, dock väldigt mysigt att vakna med lilla hjärtat bredvid sig! Både hon och jag är trötta idag, jag gick upp och la henne igen vid 10 (vi klev upp 07) och då la jag mig själv också och sov, såå skönt. Den här dagen är ändå så grå och trist så då får man passa på att lägga alla måsten åt sidan. Snart kommer Anders hem från jobbet, han slutar 12.15 på fredagar, då ska vi laga mat och kl 16 ska jag jobba. Jobba liksom? Det var jag inte alls sugen på =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar