tisdag 11 september 2012

Lillebrors hjärta pickade på så fint (136 slag/minuten) och allt annat såg också bra ut! Skönt! Var roligt att träffa BM igen och prata lite, har ju samma som med Miranda så det är kul, hon ser också olikheterna i mina två graviditeter. Efter Mvc åkte jag och Myris till Krabat och lekte fram till lunch, och när Katarina började duka fram maten blev M skit sur för att hon inte fick stanna och äta, haha. Men nu är det bara en vecka kvar, sen sitter hon också där med alla dom andra barnen. Julia kommer nog vara en trygghet för henne, idag ropade hon på Julia när hon inte såg henne, och så fort hon fick kontakt med henne så var det bra igen, dom där två har blivit som systrar efter den här sommaren. Efter dagis var Myris såå trött, somna som en stock efter att hon fått lite mat i magen. Hon har fått samma hosta som jag har. Hon var vaken mellan 01-03 i natt, hon fick lägga sig bredvid mig och där låg vi och hostade i kapp och ingen av oss kunde somna om fast vi var så trötta. Ursch va drygt det var. Anders stackarn fick gå ner i källaren och sova så skulle orka upp och jobba. Men tillslut somnade vi, jag sittandes och Miranda på mage tvärs över sängen :) vid ett tillfälle där under natten så låg Miranda uppe på mig, mage mot mage, och då sparkade lillebror på Mirandas mage. Det var mysigt, då var vi så nära varandra alla tre, bara pappan som fattades NU är jag också piss trött, men ska förflytta mig själv in till köket och göra iordning en kyckling som ska helstekas i ugnen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar