måndag 13 februari 2012

Fortfarande lite sissådär.

Idag har jag bytt sängkläder, tvättat massvis med tvätt och badat myris, vill bara tvätta bort alla äckliga magsjuke- bakterier. Anders är piggelin, han var bara dålig i lördags, så idag jobbar han, men Miranda är inte riktigt bra än. Inga kräkor och diarreér, men fortfarande lös i magen och dålig aptit. Men det kanske tar ett par dar innan magen kommer tillrätta. Men nu SOVER hon i alla fall.. det har hon inte gjort de tidigare kvällarna, då har hon varit vaken och inte somnat fören vi har lagt oss, och då mellan oss. Lilla pluppen, inte lätt o vara sjuk samtidigt som det finns så mycket nytt o lära och träna på.
Idag gick vi i alla fall en långpromenad, sög i oss massa frisk luft, det var skönt. Och i morgonbitti tänkte jag åka och svettas lite på gymmet. Är jobbigt att gå upp tidigt, men det är så skönt att få en stund för sig själv nu när dagarna är så intensiva.



1 kommentar:

  1. Vi åkte också på magsjuka här, jag, samuel och selma. jag var den enda som inte spydde. men för oss tog det lång tid att bli bra i magen. 9 dagar för mig så det är säkert nåt liknande som Miranda har fått!

    SvaraRadera