söndag 26 februari 2012

Helgen.

Lördags kvällen spenderade vi ute i siljansnäs hos svärisarna. Miranda tycker det är så spännande med sina kusiner! Vi nattade henne, men hon sov en halvtimme och sen var hon vaken ända tills vi åkte hem vid 22. Det fanns alldeles för mycket roligt att göra för att kunna sova, tex busa med Alice och titta på melodifestivalen :)
Men nu har dom åkt tillbaks till Malmö, en vecka går så himla fort.
Idag har Anders bortamatch, så jag och myris & pajas åkte ut till Siljansnäs och hängde med Emelie, Anders & Sixten. Himla trevlig. Fick god mat och fika! Bra sätt att spendera en söndag!
Nu sover lillfia och jag ska packa lite, för i morgon står tjej-tripp till Västerås på schemat! Wiiiee! Ska bli så himla roligt! Det är jag, Caya, Martina & Rebecca som ska åka ner och hälsa på Ida, vi ska bo på hotell, shoppa, äta massa god mat och dricka vin, UTAN BARN! Bara tanken på att få sova en hel natt utan att leta efter nappar och att bara ha sig själv att hålla reda på är som balsam för själen. Men jag tror aldrig jag har varit ifrån Miranda så länge? (måndag morgon till tisdag em/kväll) kommer sakna henne.

 










2 kommentarer:

  1. Hade aldrig lämnat mitt barn när hon e så liten. Skönt att du klarar av det. ha d

    SvaraRadera
  2. Mysigt att åka iväg en liten vända med tjejorna! Hoppas ni får det riktigt mysigt!

    Som svar på ditt inlägg:
    Tack så mkt! :) Ja men visst är han? :)
    Precis, så jag känner också. Superskönt att kunna prata med andra som vet hur saker och ting är att vara mamma. Ska bli roligt sedan att få se honom leka med de andra när han är äldre. Ja man fick ju lite lätt dåligt samvete sådär.. men det har gått över nu när det går så bra med ersättningen och att han har en sådan fin kurva :) Haha nä de får aldrig flytta från oss *fniss* Jo då föräldragruppen var jättebra! Dock inte så värst många som var med men det ska bli roligt att få träffa dem när de känner sig redo. Några gick över och fick lite senare så några är bara nån vecka gammal än så länge. Sedan har jag en närmre vän som får barn i Maj så det ser vi fram mot mkt!:) Måste vara roligt att ni är några stycken som känt varandra sedan innan som har jämnåriga barn :) Kram

    SvaraRadera