fredag 24 februari 2012

Jobbade 16-21 idag. Ser ju ganska glad ut på bilden, men jag var rätt irriterad. Gömde mig på toan en stund för att samla kraft för att kunna klistra på fake- smilet en timme till. Alltså, jag är inne på mitt 9e år inom vården, inte så länge om man börjar jämföra, men tillräckligt länge för att kunna sitt jobb. Idag jobbade jag med en tjej som jobbat inom vården i två VECKOR och hon kunde allt (eller inteeee) och har härjat runt som en liten viktigpetter hela kvällen och berättat för mig exakt vad jag ska göra. Jag höll tillslut på att slita av mig håret. Men hon var snäll, och jag tror inte hon fattade att hon var svin dryg, så jag hade inte hjärta att säga något. Jag bet ihop och gjorde ett inre glädjeskutt när klockan slog nio. Man ska inte skriva illa om jobbet så här offentligt, men jag fick lov att få ur mig några rader. Nu laddar jag om för ett 7-12 pass i morgon! Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Fin du är och västen ser ju ut att vara bra? :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack <3 ja den är bra! Men jag vill ha med dragkedja och en strl mindre, då är jag nöjd :) puss

    SvaraRadera