onsdag 1 februari 2012

ett liiitet ljus i tunneln.

Aaaa för första gången på en vecka (eller längre? man blir dagvild när allt är lite upp och ner) så soooover Miranda. Hon somnade nästan direkt vid nattningen och har inte vaknat, utan sover sött. Nu ber vi till högre makter att det håller i sig.
Annars då? Har stått i köket nästan hela dagen, förutom några timmar på fm när jag var på gymmet med Caya. Lagade storkok på fiskgryta till Myran som såg ut som kattmat, men hon mumsade och åt, så jag antar att den var god, fast å andra sidan skulle hon mer än gärna äta riktig kattmat också, så hennes smaklökar är kanske inte riktigt att lita på. Min och Anders mat såg lite godare ut, trattkantarellsoppa & pannkaka, fast det inte är torsdag.
Nu har jag kikat på fuskbyggarna och mår dåligt över hur människor beter sig. Hur kan man med gott samvete håva in massa pengar och samtidigt veta att man förstört någon annans liv? ursch.

Nu ska jag gå och lägga mig, tänkte gå upp tidigt i morgon och åka till gymmet. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar