tisdag 7 februari 2012

mamma-bebis dag!










Har haft en mysig mamma-bebis dag här hemma idag. 
Matlåde-lunch och fika! 
Pajas var också nöjd, eftersom söta Doris var med, Mini var däremot
mindre nöjd och gömde sig i spaljen, högst uppe i taket på säkert avstånd.
När dom åkte hem så åkte jag och familjen vidare på föräldragruppsträff, men 
väl där så visade det sig att vi var ensamma, oooookej. 
Jag viste liksom inte riktigt om vi skulle stanna eller gå, men det slutade i alla fall
med att vi drack kaffe tillsammans med familjerådgivningen och pappa-coach. 
Jag förstår liksom inte riktigt vitsen med att bekräfta om man kommer eller inte
om dom ändå inte håller koll på det? det fanns inte ens en närvarolista. Känner ju 
rent spontant att det är ganska meningslöst att ha en gruppträff med gruppövningar
om det inte finns en grupp. Alltså jag är inte irriterad på de andra föräldrarna, jag 
har själv fått lov att tacka nej till träffar, det är BVC som jag tycker är lite slöa. 
Nåväl, kan ju hoppas det blir bättring till nästa gång.

Nu är det läggdags på pipblåsarvägen. Natti!

1 kommentar:

  1. Sitter och kikar smarriga recept till nästa date nu, cupcakes-tryckning känns passande:)

    SvaraRadera