fredag 26 oktober 2012

En icke lyxig månad.

Det har blivit en miss, så lönespecifikationen som damp ner i brevlådan igår var ingen rolig läsning. Hej grötmiddag resten av månaden! Fy sjutton. Skulle ha åkt till Ikea på måndag, men det får skjutas upp till nästa månad. Men det här är helt och hållet mitt eget fel, gravid och förvirrad. Jaja, värre saker har hänt. Vi svälter inte, men det blir inga större utsvävningar den här månaden ;) vi har haft en lugn och skön kväll här på Pipblåsarvägen, vi har hängt i soffan, Anders har tittat på film och jag har läst tidning. Nu har jag krypit ner bredvid min lilla tjej som sover sött och A är också på väg. I morgon bitti kommer pappa och Åsa hit och passar myris ett par timmar, vi ska åka till Borlänge och köpa golv till nya sovrummet (på tal om att det inte skulle bli några större utsvävningar, haha! Närå, golvet finns det andra pengar till) och lite sådär. Sen på em kommer Caya och barnen hit och sover över, dom är själva och jag skulle från början också vara själv för A skulle på match, nu ska han vara hemma och jobba på övervåningen istl, men det är ju ungefär samma sak som att han inte är hemma. Nu är det godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar